Popüler Yayınlar

2 Mart 2014 Pazar

YENİ YÖNETİM KURULUMUZ...

Başkan: Tülin AVCU

Başkan Yardımcısı: İlke KODAŞ

Genel Sekreter: Can Burak TAŞ

Mali İşler Sorumlusu: Muhammet AÇAR

Tanıtım ve Üye Kabul Birimi: Ramazan KARAPUNAR, Gökhan SARI, Serkan BABAYİĞİT, Begüm HOŞAF, Serdal DALBUL, Samet ÇAVUŞOĞLU, Onur ÖZÇALIK, Sinem GÖK, Filiz CEYLAN, Pınar ORAK.

Birim Sorumlusu: Ramazan KARAPUNAR

Denetim Kurulu: Burçin ŞIKSOY, Esin KAHRAMAN, Tuğçe TEKİN

Denetim Kurulu Başkanı: Burçin Şıksoy

Sosyal Medya Sorumlusu: Gürkan BİLİCİ

Mesaj Sorumlusu: Enes ÇİFTÇİ

3 yorum:

  1. Uşak üniversite tarih bölümü son sınıf öğrencisi olarak konferans sergileyeceğiz konuğumuz, Hukuk mezunu dış işlerinde uzman bir hocamız olacak fakar dış politika ve diplomasi kulübü öğrencilerine ulaşamıyoruz ortak olarak yapmamız gerekiyor

    YanıtlaSil
  2. Can Burak Taş, mezun olduğunu öğrendim şimdiki temsilciniz ile görüşmek ıstiyorum teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Can Burak Taş, mezun olduğunu öğrendim şimdiki temsilciniz ile görüşmek ıstiyorum teşekkürler.

    YanıtlaSil